نون و سیب

خرید بک لینک
دست برداشتن از بعضی چیزها خیلی سخت است ، مثل همین اسلامی که بعضی به خوردمان می دهند، همین که دینی که به ادعای کامل کردن اخلاق آمده است را در لعنت به فلان بن فلان خلاصه می کنند و در نهایت هم بر سر و سینه زنان طلب ذلت کردن برای کسی که اصلا شاید روحش هم به این نقشه های این طراحان توطئه آگاهی نداشته است. گاهی فکر میکنم اگر دین نتواند اخلاق ما را کمی بهتر کند، اگر نتواند روح ما را به انسانیت نزدیک کند، اگر به همان جلوه های رحمانی خود نزدیکمان نکند آن را آن گونه که باید نفهمیده ایم.... نون و سیب...

ما را در سایت نون و سیب دنبال می‌کنید

برچسب: به ذات خود ندارد عیبی,به ذات خود ندارد عیبی هر عیب,به ذات خود ندارد عیبی شاعر,به ذات خود ندارد عیبی از کیست,به ذات خود ندارد عيبي,شعر, به ذات خود ندارد عیبی,به ذات خود ندارد هیچ عیبی,شعر, به ذات خود ندارد عیبی از کیست,شعر کامل, به ذات خود ندارد عیبی,شعر, به ذات خود ندارد عيبي, نویسنده: بازدید: 40 تاريخ: دوشنبه 26 مهر 1395 ساعت: 1:18

خسته شده ام ازاین همه هیاهو، گاهی دلم می خواهد سر بزنم به کوه و بیابان. اما وقتی که هرچه هست در خودت است به کجا می توان گریختن؟اصلا این قصه آسمان هرجا بروی همین رنگ است را احتمالا کسی ساخته که کوله باری سخت سنگین از ناگفته ها داشته است. آن هم که می گفت من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم می رود انگار هم او بوده است . وقتی که تمام مایه تحمل خود را بر سر معاملتی گذاشته و مغبون اما امیدوار است، امیدوار شاید به قماری دیگر.... هرچند که می داند این قمارها هرگز او را برنده میدان مبارزه با غصه هایش نخواهد کرد... نون و سیب...

ما را در سایت نون و سیب دنبال می‌کنید

برچسب: این قصه ی ما دوتاست,این قصه ی امروز ماست,این قصه ی منه,این قصه ی ما دوتاس,وای از این قصه ی شیرین,این همه قصه از یه اسمه,این همه قصه ی فردوس,دانلود اهنگ این قصه ی منه, نویسنده: بازدید: 38 تاريخ: دوشنبه 26 مهر 1395 ساعت: 1:17

صفحه بندی